بيمه کردن مسافر در تور‌هاي خروجي اجباري شد

اکبر فرهيخته، در گفتگو با ميراث آريا (chtn) ضمن بيان اين مطلب افزود: براساس دستورالعمل استاندارد تهيه‌شده، شرح خدمات، راهنما و امکانات حمل‌ونقل به اطلاع مسافران مي‌رسند و هرگونه تغييري بايد با رضايت مشتريان صورت گيرد و پس از برگزاري تور، فرم رضايت‌مندي مسافران و گزارش عملکرد راهنمايان تور بايد دست کم براي يک‌سال ضبط و نگهداري شود.

وي به بازديد دست کم يک‌بار در ماه از دفاتر خدمات مسافرتي اشاره کرد و گفت: دفاتر خدمات مسافرتي که از اجرايي کردن دستورالعمل استاندارد ابلاغ‌شده تخطي کنند، در بار نخست با سه‌ماه تعليق و در مرحله‌ دوم با لغو لوح فعاليت مواجه مي‌شوند.

فرهيخته افزود: دفاتر خدمات مسافرتي بايد پس از ارايه‌ اطلاعات و جزييات کامل بسته‌ي مسافرتي، در فرم‌هاي مخصوص با مسافران قرارداد امضا کنند./102

انتهای پیام/

کد خبر 1387043138